تبلیغات
Health and Sport - نکاتی برای تفکیک کردن عضلات
Health and Sport
زندگی حرفه ای با تغذیه حرفه ای
جمعه 30 تیر 1391

نکاتی برای تفکیک کردن عضلات

جمعه 30 تیر 1391

نوع مطلب :
نویسنده :دینا اکبری

نکات کلی :

 

سعی کنید هر3 ساعت یک بار یه وعده غذایی بخورید

تو هر وعده غذایی حداقل 30 گرم پروتئین به بدنتون برسونین

چربی فراموش نشه باید 20 درصد از کالری بدنتون از چربی های مفید تامین بشه

کربو هیدرات مصرفیتون رو هم از منابعی مثل میوه جات، سبزیجات، جوی دو سر، برنج قهوه ای و سیب زمینی به بدنتون برسونین

 

 نکاتی که بدنتون رو تیکه کنید

 

نکته اول: یکم وزنه جابجا کنید

تمرین سبک کردن رو فراموش کنید. تمرینات تعداد بالا با وزنه سبک برای تیکه کردن و چربی سوزی یک توصیه کاملا احمقانس.وزنه سنگین بدن رو تشویقمی کنه تا وزن عضلتون رو در همون مقدار نکه داره. در جهت دیگه اگه سبک وزنه بزنید مغز شما به بدنتون سیگنال می فرسته که اون عضلاتی که ساخته شده رو نیاز ندازید و به اصطلاح می گن که عضلتون میریزه

 

نکته دوم : هیچ رژیم جادویی وجود نداره

یکی از سوالات متداول اینه که چه رژیمی برای تیکه کردن بهتره؟ حقیقت اینه که شما باید بر اساس فیدبک خاص بدن خودتون رژیمتون رو تنظیم کنید. چیزی به عنوان بهترین رژیم وجود نداره. هر فردی نسبت به بدن خودش بهترین رژیم رو برای خودش میتونه داشته باشه

 

برای شروع از یک مقدار مشخص کالری دریافتی با پروتئین و کربوهیدرات و چربی برای خود استفاده کنید و سپس آن را برای سوزاندن چربی تنظیم کنید

نکته داغ داغ : وقتی که توانستید برای خود رژیم مناسب انتخاب کنید، سعی کنید وارد سیکل کربو هیدرات شوید به این ترتیب که یک روز کربو مصرفیتون بالا باشه روز بعد متوسط و روز بعدش پایین باشه و این چرخه رو دنبال کنید

 

 

نکته سوم : یکم از رو اون تردمیل بیاین پایین!!!!

چه خبره بابا یکم از رو اون تردمیل پیاده شین.. اونقد که رژیم غذایی مهمه ورزش هوازی در سوزاندن چربی اهمیتی نداره.. اول رژیمتون رو درست بگیرین و وقتی به یک نرخ چربی سوزی خوب رسیدین آروم آروم ورزش هوازی رو شروع کنین!! برای این گفتم آروم آروم چون وقتی رژیم هستین بدن زیر استرس کسری کالریه و اگه یک مرتبه یک ساعت تردمیل برین بدن شروع می کنه به تخریب بافت های عضله

 

نکته چهارم : نرخ چربی سوزیتون رو کم کنید

بله درست خوندین، بهترین راه برای داشتن بدنی تیکه پاره سوزاندن حداکثر یک کیلو چربی در هفته است.. زمانی که شما مقدار زیادی چربی دور بدنتون دارین مشکلی نیست که با سرعت چربی رو آب کنید ولی وقتی می خواهید چربی بدنتون به یک رقمی برسونین اونوقته که دیگه باید سرعت چربی سوزیتون رو هم کم کنید

 

نکته پنچم : شکم شش تیکه از رژیم درست میشه

هر روز شکم رفتن کار اشتباهیه که خیلیا دیدم تو باشگاه انجام میدن، شکم هم به خدا مثه بقیه عضله هاس و باید 72 ساعت ریکاوری داشته باشه پس به جای اینکه هر روز شکم برید اون رو به دو جلسه در هفته کاهش بدین و به جاش به رژیمتون برسین

 

نکته شش : تو رژیمتون تقلب کنید

هر رژیمی نیاز داره که توش تقلب کنید.. اگه به طور مداوم رژیمتون رو نگه دارین سطح لپتین بدنتون میافته پایین. لپتین هورمونیه که باعث میشه متابولیسمه بدنتون مثه یه کوره پر حرارت و آتیشی باشه.. وعده غذایی تقلبی به اصطلاح یه پنجره ایه که هفته ای یه بار به بدن شوک میده که دوباره سطح لپتین رو بیاره بالا و دوباره بدن رو به کوره چربی سوزی تبدیل کنه

 

نکته هفتم : انقد سراغ ترازو نرین

بهترین داور برای تغییرات بدنتون یک جفت چشمه که همتون دارین و یک آینه که تو همه باشگاه ها هستش.. به جای اینکه هر روز برین رو ترازو و ببینید که 100 گرم کم کردید وایسید جلوی آیینه و از رگ و ریشه های بدنتون که زده بیرون لذت ببرین.. کسی که شمارو با عدد رو ترازو نمی سنجه

 

نکته هشتم: آب زیاد مصرف کنید

اینکه میگن روزی 8 لیوان آب بخورید رو اصلا بهش توجه نکنید نگران اینم نباشید که آب بدنتون رو چاق می کنه.. آب تنها ماده ایه که هیچ کالری به بدنتون نمی رسونه اگه زیاد هم بخورید براتون بهتره چون باعث میشه عضلاتتون ریکاور بشن

پس هر موقع رفتید سر یخچال یه لیوان آب بخورید





feet complaints
شنبه 18 شهریور 1396 01:17 ب.ظ
No matter if some one searches for his vital thing, so he/she wishes to be available that in detail, thus that thing is
maintained over here.
http://oleneamaya.weebly.com/blog/hammer-toe-treatment-in-your-own-home
سه شنبه 2 خرداد 1396 05:04 ب.ظ
Hi there, after reading this remarkable paragraph i am also delighted to
share my know-how here with mates.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر